Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter T

maanantai 1. huhtikuuta 2013

PUKU!!!

Hain tänään uuden kisapuvun testikappaleet :))))) Kyllä...pyhäpäivänkin voi käyttää tehokkaasti ja kiva, että Teamplacesta soitettiin pyhistä välittämättä, koska olin hetkessä valmis reissuun :D Nyt päästään treeneissä testailemaan!

Puku on suunnilleen sitä mitä halusinkin.. Ja mielenkiintoisia ratkaisuja mm. selässä... Täytyy vielä selvittää onko se ok.

Liikoja paljastamatta...vähän esimakua :D
Ja siis kyllähän tosta puuttuu vielä juttuja...monikossa :D

Toinen aika mahtava juttu... Yksi mun mineistä teki mulle ja koko meidän fb ryhmälle aika hyvän aprillipilan...tai niin mä ainakin nyt luulen :DD Sanoi että Porvooseen oisi perustettu ruotsinkielinen cheer-seura! Mä todella toivon sen olevan aprillipila :DD Meni kyllä niiiiiiin täydestä :DDDD oon liian helppo huijattava :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti