Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter T

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Esittelyssä Nette, Inka ja Julia M

Nimi: Nette
Ikä: 12
Stunttipaikka: Takari

Lajitausta: Oon harrastanu korista mut joskus 2011 huhtikuussa alotin cheerleadingin Sunbeamseissa (b-mineissä) sitte karsintojen kautta siirryin a-mineihin :D

Saavutukset: Syyskisoissa 5. ja Super cheerissä 6. sijalle :D

Miksi cheerleading: No mun serkku harrasti sitä sillon ja sit innostuin kattoo niit cheer leffoja ja sit alotin :)

Paras muisto: Kaikki kisamatkat bussilla joukkueen kaa <3







Nimi: Inka
Ikä: 11.v
Stunttipaikka: Pohja

Lajitausta: Alotin cheerin vuonna 2011 Sunbeamseissa ja siirryin Twinkling Little Starseihin vuonna 2012.

Saavutukset: Syyskilpailut 2012 5.sija ja Super Cheer 2012 6.

Miksi cheerleading: Aloitin cheerleadingin siksi koska kerran olin katsomassa kaverini treenejä ja se näytti todella kivalta joten sen takia aloitin sen ja myös sen takia koska olin katsonut cheerleadingin sm kisoja tv:stä.

Paras muisto: Kun olin ekan kerran tämän joukkueen kanssa kisoissa ja saimme hyvän sijan.





Nimi: Julia
Ikä: 11v
Stunttipaikka: Takari

Lajitausta: Alotin cheerin syksyllä 2012. Alotin mini-moonseissa, ja tammikuussa karsintojen kautta Twinkling Little Starseihin!

Miksi cheerleading: No koska siskoni harrastaa cheeriä ja se näytti niin kivalta! joten päätin itsekkin kokeilla.

Paras muisto: Se kun sain tietää että pääsin a-mineihin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti