Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter T

tiistai 19. helmikuuta 2013

Esittelyssä Pinja, Tilda ja Ia

Nimi: Pinja "Pipa"
Ikä: 12v.
Stunttipaikka: Takari/Pohja

Lajitausta: Alotin cheerin noin 2 tai 3 vuotta sitten aloitin sunbeamseissa ja siirryin noin vuoden kuluttua Twinkling Little Starseihin.

Saavutukset: Oltiin Supereissa 6. (varajäsen) ja 5. Syyskisoissa

Miksi cheerleading: Kun näin ekan kerran kun toiset nosti toisia ja teki ylhäällä skorppareita yms nii mietin et tos varmaa ois hyvä harrastus mulle ja halusin oppia muuta koska olen ollut jo tanssissa nii koreografiat jäisi paremmin mielee ja se näytti hauskalta.

Paras muisto: Oon saanu paljon uusii kavereita ja oon oppinu paljon täällä kaikkee ja on ollu hauskaa.
 





Nimi: Tilda
Ikä: 11v.
Stunttipaikka: Nousija

Lajitausta: Aloitin cheerleadingin vuonna 2011 Sunbeamsseissa mutta siirryin A-mineihin eli Twinkling Little Starseihin vuonna 2012.

Saavutukset: Syyskilpailut 2012 5.sija ja Super Cheer 2012 6.sija

Miksi cheerleading: Aloitin cheerleadingin koska se näytti kivalta. Päätin kokeilla cheerleadingia koska huomasin kuinka monet muut ihmiset ovat niin taitavia.

Paras muisto: Paras muistoni oli kun saimme tietää että saamme kisamaton ja onnistuimme hyvin kisoissa.






Etunimi: Ia "Iiu"
Ikä: 11v.
Stunttipaikka: Pohja ( olen ollut takari )

Lajitausta: Aloitin cheerin syksyllä 2012. Aloitin sunbemseista ja sitten ihmeellisesti Mini-Moonseihin ja tammikuussa karsintojen kautta Twinkling Little Starseihin!

Miksi cheerleading: No koska äitini on harrastanut cheeriä ja se oli niin mielenkiintoista ja olen pienestä asti katsellut cheerleadereja.

Paras muisto: Kun sain tietää että pääsen a-mineihin !!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti